Registar “Ne zovi”

Registar “Ne zovi” ustanovilo je Ministarstvo gospodarstva još 2016. godine  sa ciljem da se potrošače zaštiti od neželjenih poziva. Iako postoji već 5 godina registar nije baš poznat potrošačima, jer se do sada u njega upisalo nešto više od 50 000 pretplatnika, što je u odnosu na nekoliko milijuna pretplatnika fiksnih i mobilnih linija, jako malo.

Najviše problema imaju stariji potrošači koji su vrlo česta meta upornih trgovaca koji ih nazivaju i nude svoje proizvode ili usluge, a vrlo često se radi i o prijevarama.

Spasiti se od neželjenih poziva može svaki potrošač koji popuni obrazac i dostavi ga svome teleoperatoru koji ga je dužan upisati u registar u roku od 7 dana.

Da li je broj upisan svaki potrošač može upisom svoga broja provjeriti na mrežnoj stranici HAKOMA.

Nakon upisa u Registar trgovci ne smiju više takvog potrošača nazivati, a ako to ipak čine treba ih prijaviti Državnom inspektoratu.

Sve informacije i upute kako se upisati i zaštititi, kao i primjer obrasca za upis u Registar mogu se pronaći na web stranici Ministarstva gospodarstva – Sve za potrošače


Središnji portal za potrošače – Registar „Ne zovi“ (szp.hr)      kao i

na web stranici HAKOM-a

https://www.hakom.hr/hr/e-registar-ne-zovi/224

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.