Telekomunikacije- raskid ugovora

Želite li raskinuti ugovor kod svog teleoperatora svakako mu to napišite pismom, preporučeno s povratnicom. Od dana kada je dobio vaš zahtjev u roku 12 radnih dana mora raskinuti ugovor kada se radi o fiksnoj telefoniji odnosno u roku 1 dan kada se radi o mobilnoj telefoniji.

Nemojte pristati na nikakve prijedloge davatelja usluge da se javite nekakvom odjelu za podršku potrošačima jer vas samo žele zadržati nekoliko dana kako bi vam naplatili za to novac.

You may also like...

13 komentara

  1. Stjepan napisao:

    Postovanje imam pitanje imam sklopljeni ugovor sa optimu i vec sam mijesec i pol bez interneta i nikako da mi sloze to da mogu raskinuti ugovor bez penala lp.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani ,
      potrošač ima pravo da mu se popravi linija i da mu davatelj usluge u roku 5 dana popravi i omogući korištenje usluge u skladu s ugovorom. U protivnom slučaju imate pravo na besplatan raskid ugovor. Ukoliko želite ostati kod istoga davatelja usluge zatražite da Vam plati naknadu za vrijeme koje ste bili bez usluge . Najdulje 15 dana x 240 kn u redovnom postupku (prigovor, žalba povjerenstvu, HAKOM)
      Ako želite možete se javiti na našu adresu e-pošte huzp@zg.t-com.hr
      tajnik

  2. ĐON LLEŠI napisao:

    Poštovani – Vaša sam dugogodišnja sam pretplatnica Tele2 usluga sa cijelom obitelji i nedavno sam kupila na pretplatu novi Samsung A80 koji je nakon mjesec dana počeo na ekranu pokazivati obavijest da se aplikacija bluetooth neprekidno ruši svakih 15 sec. i time mi onemogućava rad – a kako je bila situacija sa korona virusom i centri su bili zatvoreni donedavno – cura koja radi u poslovnici u Poreču rekla da tel. mora na servis najmanje tri tjedna ja se time ne slažem i molila sam da mi omoguće neki novi telefon na koji imam pravo nakon konzultiranja sa službom za zaštitu potrošača – (
    Ukoliko reklamirate pametni telefon unutar 6 mjeseci od dana kupnje, obavezno se pozovite na čl. 400. st. 3. Zakona o obveznim odnosima po kojemu, ako se u prvih šest mjeseci od dana kupnje pojavi nedostatak na proizvodu, pretpostavlja se da je s tim nedostatkom i kupljen, osim ako trgovac ne dokaže suprotno. A da bi trgovac dokazao suprotno, on mora o svojem trošku angažirati neovisno vještačenje kod ovlaštenog sudskog vještaka ili u specijaliziranoj prodavaonici ( čl.43. st. 5. Zakon o zaštiti potrošača).

    Materijalni nedostatak
    Naime, za razliku od jamstvenog lista koji kod nedostatka na robi u pravilu predviđa popravak robe ili uređaja, pozivanje na materijalnu odgovornost nije povezano s uvjetima iz jamstva te vam, u slučaju kvara, omogućava da sami izaberete hoće li roba biti popravljena ili zamijenjena istom, ispravnom robom.
    Prema Zakonu o obveznim odnosima, trgovci odgovaraju za sve materijalne nedostatke na prodanim artiklima, a pojavi li se nedostatak u roku od šest mjeseci od kupovine predmeta, zakon će smatrati da je taj nedostatak postojao već pri kupovini.
    Pozovete li se stoga na materijalnu odgovornost umjesto na jamstveni list, trgovac će vam u pravilu robu morati zamijeniti novim, ispravnim uređajem, što je praksa koju većina njih izbjegava.

    ne želim telefon koji je novi a već mora na servis ( ili je već bio servisiran ) – tel. sam kupila 15.01 2020 i 2 mj. se uopće ne mogu služiti molila sam ih da mi omoguće novi telefon jer ovaj više ne želim – molim Vas za savjet – hvala unaprijed i lijepi pozdrav

  3. Jurica napisao:

    Poštovani, imam ugovor sa A1 do kraja godine a zadnje vrijeme sam često u Njemačkoj i sada mi A1 hoće naplatiti pozive 0,29 kn po mi minuti. Dali ja mogu prekinuti ugovor bez plaćanja penala.
    Lp Jurica

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Jurica,
      davatelj usluge ne bi smio naplatiti roming posebno ako ste vi u prolazu ili kratkotrajno boravite u inozemstu.
      Na nivou EU je to ukinuto pa bi svakako trebalo zatražiti prigovorom od davatelja usluge zašto to radi odnosno da dokaže da je njemu to domicilna zemlja kroz koju ste prolazili naplatila. Inače bi to bio ekstraprofit.
      Budete li nezadovoljni odgovorom obratite se Povjerenstvu za reklamacije porošača davatelja usluge i kasnije HAKOM-u.
      Tajnik
      Tomislav Lončar

  4. Nenad napisao:

    Postovani!
    Sina mi je ovrsilo odv.drustvo Zec iz Osijeka a navodno po nalogu T-coma za fiksni telefon koji on nikada nije imao, u t-comu kazu da nikakvog duga nema i kazu da se obrati Zecu a Zec kaze da se obrati t-comu i jednostavno ga bacaju amo-tamo i niko ne zeli nista poduzeti. Da je imao bilo kakav dug vec bi to rijesili i platili, nije dobio niti jednu opomenu niti prijedlog za ovrhu a navodni dug je iz 2009.gd. . Zena mu treba roditi ovaj mjesec i ima stanbeni kredit. Nezbamo sta da radimo. Hvala

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Nenade,
      Vašeg sina nije ovršilo odvjetničko društvo već netko tko je odvjetničkom društvu dao nalog za to a to je HT.
      Ako ste dobili ovršni prijedlog a smatrate da ne trebate platiti morate (vas sin) napisati prigovor u roku 8 dana po pouci o pravnom lijeku. Prigovor se šalje javnom bilježniku koji Vam ga je poslao. Pozovite se na zastaru jer se radi o dugu od 2009.g.i svakako pokušajte još kontaktirati neku od udruga koje daju pravne savjete “Pravna klinika Zagreb”

      S poštovanjem
      Tomislav LOnčar, tajnik

  5. Verica habijan napisao:

    Postovanje..ja bih vas pitala ako ne placam 3 mj ili vise internet…a imam ugovor od 2godine..dali mi operater iskljucuje int..i ako nakon toga platim..dali sam jos pod ugovorom ili ne?? Hvala

  6. Zvjezdana napisao:

    Korisnica sam usluge Bnet 3D ( internet, tv, tel), obnovila sam ugovor koji važi do 3.mj. 2021.g. U međuvremenu bila sam primorana prodati stan, novi vlasnik ne želi usluge Bneta i ja sam pismeno zatražila raskid ugovora uz predočenje kupoprodajnog uvovora. Nisu uvazili moj zahtijev vec su me uputili na neko njihovo povjerenstvo i njima sam e mailom poslala zahtijev 28.02.2020.g i jos nisam dobila odgovor. Moje pitanje glasi, da li je kupoprodajni ugovor valjan razlog za raskid ugovora bez penala.
    Hvala!

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Zvjezdana,
      kupoprodajni ugovor o prodaji stana ne znači da možete raskinuti ugovor s davateljem telekomunikacijskih usluga bez plaćanja penala, jer možete liniju i preseliti na drugu adresu.
      U slučaju da Vam preseljenje ne omogućava davatelj usluge onda imate pravo na besplatni raskid ugovora.
      Povjerenstvo Vam mora odgovoriti u roku 30 dana i onda imate mogućnost požaliti se HAKOM-u

      S poštovanjem
      Tajnik Tomislav Lončar

  7. Milka Blagus napisao:

    Korisnica sam usluga A1 operatera. Ugovorila sam 3D paket (telefon, internet i tv program). Nesam zadovoljna uslugom jer nemam redovito internet sa stalnim smetnjama tv programa. Kada reklamiram kazu da potisnem kablove, resetiram prikljucne modeme i tako u nedogled. Na moje inzistiranje dosla je tehnicka sluzba koja je nesto cistila kablove i donijeli su mi kao novi modem programa. No smetnje su i dalje prisutne nekoliko puta dnevno.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana,
      davatelj usluge Vam je morao otkloniti nedostatke u roku 5 dana od dana prijave. Ako to nije učinio, a Vi niste zatražili raskid ugovora u prigovoru navedite da tražite naknadu radi nepoštivanja ugovora i nemogućnosti održavanja veza i dobivanja usluge. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom napravite prijavu Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana. Ne dobijete li odgovor u navedenim rokovima napravite prijavu državnim inspektoirma i HAKOM-u

Odgovori na Nenad Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *