Telekomunikacije- raskid ugovora

Želite li raskinuti ugovor kod svog teleoperatora svakako mu to napišite pismom, preporučeno s povratnicom. Od dana kada je dobio vaš zahtjev u roku 12 radnih dana mora raskinuti ugovor kada se radi o fiksnoj telefoniji odnosno u roku 1 dan kada se radi o mobilnoj telefoniji.

Nemojte pristati na nikakve prijedloge davatelja usluge da se javite nekakvom odjelu za podršku potrošačima jer vas samo žele zadržati nekoliko dana kako bi vam naplatili za to novac.

You may also like...

10 komentara

  1. Jurica napisao:

    Poštovani, imam ugovor sa A1 do kraja godine a zadnje vrijeme sam često u Njemačkoj i sada mi A1 hoće naplatiti pozive 0,29 kn po mi minuti. Dali ja mogu prekinuti ugovor bez plaćanja penala.
    Lp Jurica

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Jurica,
      davatelj usluge ne bi smio naplatiti roming posebno ako ste vi u prolazu ili kratkotrajno boravite u inozemstu.
      Na nivou EU je to ukinuto pa bi svakako trebalo zatražiti prigovorom od davatelja usluge zašto to radi odnosno da dokaže da je njemu to domicilna zemlja kroz koju ste prolazili naplatila. Inače bi to bio ekstraprofit.
      Budete li nezadovoljni odgovorom obratite se Povjerenstvu za reklamacije porošača davatelja usluge i kasnije HAKOM-u.
      Tajnik
      Tomislav Lončar

  2. Nenad napisao:

    Postovani!
    Sina mi je ovrsilo odv.drustvo Zec iz Osijeka a navodno po nalogu T-coma za fiksni telefon koji on nikada nije imao, u t-comu kazu da nikakvog duga nema i kazu da se obrati Zecu a Zec kaze da se obrati t-comu i jednostavno ga bacaju amo-tamo i niko ne zeli nista poduzeti. Da je imao bilo kakav dug vec bi to rijesili i platili, nije dobio niti jednu opomenu niti prijedlog za ovrhu a navodni dug je iz 2009.gd. . Zena mu treba roditi ovaj mjesec i ima stanbeni kredit. Nezbamo sta da radimo. Hvala

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Nenade,
      Vašeg sina nije ovršilo odvjetničko društvo već netko tko je odvjetničkom društvu dao nalog za to a to je HT.
      Ako ste dobili ovršni prijedlog a smatrate da ne trebate platiti morate (vas sin) napisati prigovor u roku 8 dana po pouci o pravnom lijeku. Prigovor se šalje javnom bilježniku koji Vam ga je poslao. Pozovite se na zastaru jer se radi o dugu od 2009.g.i svakako pokušajte još kontaktirati neku od udruga koje daju pravne savjete “Pravna klinika Zagreb”

      S poštovanjem
      Tomislav LOnčar, tajnik

  3. Verica habijan napisao:

    Postovanje..ja bih vas pitala ako ne placam 3 mj ili vise internet…a imam ugovor od 2godine..dali mi operater iskljucuje int..i ako nakon toga platim..dali sam jos pod ugovorom ili ne?? Hvala

  4. Zvjezdana napisao:

    Korisnica sam usluge Bnet 3D ( internet, tv, tel), obnovila sam ugovor koji važi do 3.mj. 2021.g. U međuvremenu bila sam primorana prodati stan, novi vlasnik ne želi usluge Bneta i ja sam pismeno zatražila raskid ugovora uz predočenje kupoprodajnog uvovora. Nisu uvazili moj zahtijev vec su me uputili na neko njihovo povjerenstvo i njima sam e mailom poslala zahtijev 28.02.2020.g i jos nisam dobila odgovor. Moje pitanje glasi, da li je kupoprodajni ugovor valjan razlog za raskid ugovora bez penala.
    Hvala!

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Zvjezdana,
      kupoprodajni ugovor o prodaji stana ne znači da možete raskinuti ugovor s davateljem telekomunikacijskih usluga bez plaćanja penala, jer možete liniju i preseliti na drugu adresu.
      U slučaju da Vam preseljenje ne omogućava davatelj usluge onda imate pravo na besplatni raskid ugovora.
      Povjerenstvo Vam mora odgovoriti u roku 30 dana i onda imate mogućnost požaliti se HAKOM-u

      S poštovanjem
      Tajnik Tomislav Lončar

  5. Milka Blagus napisao:

    Korisnica sam usluga A1 operatera. Ugovorila sam 3D paket (telefon, internet i tv program). Nesam zadovoljna uslugom jer nemam redovito internet sa stalnim smetnjama tv programa. Kada reklamiram kazu da potisnem kablove, resetiram prikljucne modeme i tako u nedogled. Na moje inzistiranje dosla je tehnicka sluzba koja je nesto cistila kablove i donijeli su mi kao novi modem programa. No smetnje su i dalje prisutne nekoliko puta dnevno.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana,
      davatelj usluge Vam je morao otkloniti nedostatke u roku 5 dana od dana prijave. Ako to nije učinio, a Vi niste zatražili raskid ugovora u prigovoru navedite da tražite naknadu radi nepoštivanja ugovora i nemogućnosti održavanja veza i dobivanja usluge. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom napravite prijavu Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana. Ne dobijete li odgovor u navedenim rokovima napravite prijavu državnim inspektoirma i HAKOM-u

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *