Telekomunikacije- raskid ugovora

Želite li raskinuti ugovor kod svog teleoperatora svakako mu to napišite pismom, preporučeno s povratnicom. Od dana kada je dobio vaš zahtjev u roku 5 radnih dana mora raskinuti ugovor kada se radi o fiksnoj telefoniji odnosno u roku 1 dan kada se radi o mobilnoj telefoniji.

Nemojte pristati na nikakve prijedloge davatelja usluge da se javite nekakvom odjelu za podršku potrošačima jer vas samo žele zadržati nekoliko dana kako bi vam naplatili za to novac.

You may also like...

47 komentara

  1. Janko napisao:

    Dana, 22.09. 2021 Gospodja Natalija Adatic tel.broj 0800-200 128 (ako se doticna osoba tocno predstavila u sto sumnjam jer broj telefona koji je dala odgovara da ne prima povratni poziv) lagala je mom ocu koji slabije cuje i ima 91 godinu da predstavlja Telekom ciji je on preplatnik ali da ima povoljnu ponudu,) Ugovor je poslala ali je Iskon Internet a ne Telekom. Naravno sa tatine strane nije potpisan. Na ugovoru pise da je ugovor sklopljen na daljinu. Sta trebam napraviti da ne bi teretili mog tatu za racun. Potpis je necitak S postovanjem i unaprijed hvala.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Janko
      tek kada Vaš otac potpiše ugovor i vrati ga davatelju usluge tada se može ugovor primijeniti.Svakako bi bilo dobro da obavijesti svog davatelja usluge da ne želi prijeći drugom, a drugom operatoru koji ga želi prevariti neka napiše da ne želi prijeći novom operatoru.
      Prijavite takvu nečasnu rabotu inspekciji telekomunikacija koja se nalazi pri HAKOM-u.

  2. Ivana napisao:

    Dobar dan,jučer sam potpisala dvogodišnji ugovor na pretplatu kod teleoperatera Telemah i uz tarifu sam uzela i pametni sat na pretplatu. Danas sat ne radi. Što su utvrdili u trgovini. U trgovini zele sat(kojo sam jucer kupila) poslati na servis,ja se tomu protiv. Kada sam trazila raskid ugovora rekli su da na to nemam pravo. Zanima me imam li pravo raskinuti potpisati ugovor.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana Ivana
      vi ste kupili uslugu i kao vezana trgovina dobili ste i sat. Mišljenja smo da se trebate pozvati na materijalni neostatak sata i da trebate zatražiti novi sat, a napišite i prigovor trgovcu na koji treba odgovoriti u roku 15 dana.
      Budete li nezadovoljni odgovorom napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićva 29.

  3. Tatjana napisao:

    Poštovani!
    Ugovor s Hrvatskim telekomom imam do 3.mj 2022. Zbog preseljenjja sam htjela preseliti internet, a fiksni tel ostaviti na staroj adresi. Tu opciju nisu u mogućnosti pružiti već je potrebno raskinuti ugovor, sklopiti novi i platiti penale 510 kn. Je li penalizacija opravdana? Logično mi je plaćanje penala za prijevremeni raskid ugovora i odlazak kod dr operatera, ali ovo ne. Lp

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana Tatjana,
      ako postji mogućnost preseljenja onda morate sve preseliti . Mišljenja smo da je dvatelj usluge u pravu
      U slučaju da nema mogućnosti preseljenja onda možete raskinuti ugovor bez plaćanja penala.

  4. Zdravko Cigrovski napisao:

    uTFL Mobile value naplaćuje mi uslug koju nisam niti pismeno niti na drugi način tražila. Radi se o SMS poruci s broja 862000, kojima mi se nude aplikacije za igrice, za koje nisam niti ću biti zainteresirana. Ne znam na koji su način došli do mog broja mobitela i odakle im pravo da mi tu uslugu putem a1 operatera naplaćuju. Napominjem da im je izdana uzabrana slanja takvih poruka dopisom HAKOMA Klasa UP/I-344-07/20-01/15
    UR Broj 376-09-20-9 od 23 travnja 2020 za SMS kod 868000 .A1 operater mi je objasnio da oni ne mogu skinuti odnosno zabrniti tu uslugu drugih tvrtki. Molim da me uputite na koji način da više ne plačam uslugu koju nisam tražila niti ne mislim ikada tržiti.

  5. Sandra napisao:

    Poštovani, selimo se u inozemstvo i tražili smo od optime prijeveremeni raskid ugovora bez penala. Ugovor nam vrijedi do 15.2.2022. no Optima ne želi odobriti raskid bez penala. Trenutno smo u iznajmljenom stanu i ne možemo ostaviti aparate niti prenijeti uslugu (niti bi to napravili).
    Jedino što možemo napraviti je tražiti da nam se privremeno isključi oprema na 3 mjeseca i onda dalje plaćati račune do kraja ugovorne obveze (koje kao nema prema njihovim reklamama).

    Da li je moguće na temelju selidbe u inozemstvo dobiti raskid bez penala.
    Jedna osoba me uputila na Vas, pa eto pitam.

    Hvala

  6. Marko napisao:

    Pozdrav,

    Nakon par mjeseci natezanja, uspio sam isposlovati djelomicni raskid usluge (IPTV) sa A1 telekomom (stalne smetnja i slicno).

    HD prijemnik koji su mi usptupili sam iskopcao i pripremio za preuzimanje od strane njihovog tehnicara/kurira (istim putem je i dostavljeno), da bi danas dobio racun na 800 kn za nevracenu opremu.

    Vidim u ostalim porukama da je korisnik duzan opremu vratiti u roku 30 dana (ocito bez obzira na to jesu li me oni obavijestili o tome), ali je nigdje u uvjetima usluge ne pronalazim na koji nacin se povrat mora odraditi?

    Ono sto me muci je da sam vec potrosi desetke sati na dokazivanje i desetke posjeta tehnicara koji nisu mogli otkloniti kvar, i sad bi trebao trositi vrijeme i novac (10km do poste) kako bi njima vratio uredaj.

    Zvuci mi apsolutno neprihvatljivo, pa vas molim info ako je taj dio stvarno tako reguliran.

    Unaprijed hvala.

    Lp

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani
      svakako je dobro pogldati što piše u ugovoru.
      Ako im šaljete uređaj šaljite kao vrijednosni paket jer ako ga ukradu dovijate napisanu vrijednost.
      Požalite se da je uređaj izgubio dio amortizacijske vrijednosti a oni ga hoće prodati kao novi uređaj

  7. Josip napisao:

    Pozdrav,korisnik sam tele2 mreze od 11mj 2020. Uzeo sam kod njih mobitel i tarifu na pretplatu,dogovoreni mjesecni iznos je 344 kn.Racuni su prva dva mjeseca bili u dogovorenom iznosu,nakon ta 2 mjeseca stigla mi je poruka od navedenog operatera dali zelim aktivirati osiguranje zaslona u mjesecnoj naknadi od 19kn.Na tu poruku sam odogvorio da ne zelim osiguranje zaslona.Iduci mjesec mi je dosao racun naravno veci za 19kn,nazvao sam njihovu tehnicku podrsku objasnio situaciju na sto su mi oni rekli da u sustavu imaju moju poruku gdje pise da ne zelim osiguranje.Rekli su mi da platim taj racun po tom iznosu od 363kn i da ce mi sljedeci racun doci umanjen za iznos od 19kn,na sto sam ja pristao.Iduci mjesec je naravno stigao racun koji nije umanjen nego isti kao i prosli mjesec(363KN),opet sam ih nazvao i istu pricu su mi rekli.Iduci racun je dosao po dogovorenoj cijeni od 344kn i platio sam ga jer mi se nije dalo opet zvati i prolaziti istu stvar.Medutim,sad mi je opet stigao racun uvecan za 19kn.Moje pitanje je,koja su moja prava kao potrosaca?Dali mogu prekinuti ugovor bez naknade i prebaciti se na drugu mrezu i sto bi ste mi vi savjetovali?
    Lp

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Josipe,
      napravite prigovor. Na Vaš prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom ili ga ne dobijete požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana.
      Nažalost i Povjerenstvo može dati odgovor s kojim potrošač ne mora biti zadovoljan , te se može požaliti HAKOM-u – Hrvatskoj agenciji za mrežne usluge, Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb
      Dok ste u postupku žalbe trebate platiti nesporni dio računa i slijedeće nesporne račune , te Vas ne smiju isključiti . Pošaljite nam kopiju rješenja HAKOM-a
      Kada potrošač ne dobije odgovore u navedenim rokovima sve može prijaviti državnim inspektorima prema članku 10. , 25. , 134. i 135. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP) kada se radi o davateljima telekomunikacijskih usluga koji ne odgovaraju na vrijeme ( jer potrošači prijavljuju neodgovaranje , a ne prigovaraju na uslugu) jer su Državni inspektori dužni postupati prema ZZP-u . DRŽAVNIM INSPEKTORIMA , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

      Možete se na kraju obratiti i inspekciji telekomunikacija.
      Inspekcija telekomunikacije je na adresi , Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb

  8. D0204 napisao:

    Sto napraviti kada i nakon 30 dana nemam odgovora drugostupanjskog tijela HT-a? Prijava hakomu ili? Naime ne radi se prigovoru na uslugu nego na uredjaj, pa ne znam da li je hakom nadlezan i za to?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani
      Povjerenstvo Vam je trebalo odgovoriti u roku 30 dana. Ako niste dobili odgovor napravite prijavu državnim inspektorima prema članku 10. , 25. , 134. i 135. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP) kada se radi o davateljima telekomunikacijskih usluga koji ne odgovaraju na vrijeme ( jer potrošači prijavljuju neodgovaranje , a ne prigovaraju na uslugu) jer su Državni inspektori dužni postupati prema ZZP-u . DRŽAVNIM INSPEKTORIMA , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

  9. Dado napisao:

    pozdrav, 15.7 mi izlazi ugovor sa optimom i zvao sam ih prije da bi mi oni rekli da nazovem u 7 mjesecu a ja se bojim da ce mi produziti ugovor a ja to nezelim, zanima me koliko sam cuo mjesec dana prije da moram zvati i reci da nezelim vise koristiti optimu pa me zanima sta da radim da mirno raskinem sve sa njima jer mi je vise dosta njihovih bahatih djelatnika i usluge koja nije zadovoljavajuca,buduci da nemaju poslovnicu kod mene nego u zagrebu zanima me koji je najbolji nacin i koliko treba vremena prije za odjavu, unapred hvala na odgovoru.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani Vi već sada možete pisanim putem zatražiti od svog davatelja usluge da želite raskinuti ugovor s danom isteka Vašek ugovora . Davatelj usluge mora raskinuti Vaš ugovor s navedenim datumom ako do raskida ugovora ima više od 5 radnih dana.

  10. Alenka napisao:

    Pomoć sta napraviti raskinula sam ugovor sa optimom prije 3god.. rekli su da Ce doci njihov kurir po opremu… naravno da nije dosao…ruter je bio u ormaru…i prilikom selidbe sam ga bacila…da bi oni sada nakon 3god trazili ruter nazad ili da platim 750kn

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Alenka,
      mi ne možemo reči da li da platite ili ne ali Vi ste trebali opremu vratiti ponalogu davatelja usluge (ako vam je to rekao) u roku 30 dana. Vi ste njegovu opremu čuvali tri godine i sada su se sjetili da bi opremu . Kako ste opremu trebali vratiti unutar 30 dana pozovite se na zastaru i pokrenite postupak prigovora Povjrenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge. Povjeenstvo je dužno odgovoriti u roku 30 dana i onda ih prijavite HAKOMU i inspekciji telekomunikacija ako i dalje inzistiraju na povratu.
      Molimo potrošače kada imaju pitanje za nas neka se obrate na našu mail adresu

  11. Mijo napisao:

    Poštovani optima telekom mi je poslala račun za ruter koji nisam znao da trebam vratiti.Taj ruter je još iz doba H-1 telekoma a prestao sam ga koristiti u veljači 2019.godine kada sam prešao na optima pretplatu.Oni su sljednici H-1 telekoma imaju li pravo nakon više od dvije godine tražiti i naplatiti ruter koji sam u međuvremenu bacio.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Vi ste ruter trebali vratiti davatelju usluge. Kako je prošlo više od godine dana pozovite se na zastaru potraživanja.
      Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Poslije se možete požaliti Povjenenstvu az reklamacije potrošača davatelja usluge i kasnije HAKOM-u. Ako i dalje bude nepovoljno po Vas prijavite sve inspekciji telekomunikacija. Vjerojatno Vam i žele naplatiti stari amortizirani ruter po punoj cijeni.

  12. Milan napisao:

    Molim za savjet…
    Nešto manje od gofinu dana bio sam koridnik usluga total tv-a (internet i tv). U listopadu 2020god dobivam elektriničkim putem obavjest o poskupljenju cijena usluga te mogućnost s obzirom na isto raskid ugovora, na šta se i odlučujem. Neugodno iznenađenje dolazi u prosinvu kada mi zaračunavaju prijevremeni raskid ugovora na iznos od 1800kn. Na moje prigovore njihovo povjerenstvo me odbija kao neosnovano… Dobivam i opomenu pred utuženje. Molim Vas info kako mogu postupiti slijedom navedenog, hvala

  13. Marijan napisao:

    Poštovani,

    Desetak godina bio sam korisnik Optima telekoma.
    U petom mjesecu podnio sam zahtjev za prijeosom telefonskog
    broja na novu lokaciju radi preseljenja.
    I stara i nova lokacija nalaze se u centru grada Siska.
    Nova lokacija je novogradnja i kako se ispostavilo
    nakon višekratnih zahtjeva za prijens broja, nije moguće tamo dovesti liniju.
    To mi je samo po sebi čudno jer je novogradnja na 50m od autobusnog i
    željezničkog kolodvora, uži centar grada.

    No kako se nije moglo realizirati premještanje, ja na novoj lokaciji od listopada koristim bežične usluge, drugog operatera. Linija na staroj lokaciji mi ne treba.
    Liniju sam odjavio i vratio sam modem na adresu koju su tražili.
    No sad su mi poslali račun za uslugu isključenja u iznosu cca 1800kn.

    Ukratko ,mene zanima moram li platiti tu uslugu i imaju li mi pravo
    sudski naplatiti uslugu isklučenja?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Marjane
      ako davatelj usluge nije u mogućnosti na preseljenoj lokaciji ponuditi istu uslugu imate pravo raskinuti ugovor bez penala. Iz kojeg razloga bi Vi trebali plaćati njihovu nesposobnost.
      Ako žele naplatiti raskid i isključenje jer nigdje ne piše da Vi morate uslugu uzeti kod nekog drugog požalite se prigovorom svom davatelju usluge koji mora odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni požalite se Povjerenstvu za zaštitu potrošača i onda nakon 30 dana HAKOM-u
      S poštovanjem
      Tajnik Tomislav Lončar

      • Marijan napisao:

        Poštovani Tomislave,

        Hvala na brzom odgovoru,
        Nisam shvatio nana koje Povjerenstvo za zaštitu potrošača misilite.
        Optime ili neko drugo? Možel li adresa, ako nije problem?

        Pozdrav, Marijan

  14. Alen napisao:

    Poštovani,

    nakon što mi t-com nije bio u stanju više od 2 mjeseca isporučiti dogovorenu uslugu raskinuo sam ugovor sa njima i u razgovoru sa njihovim agentom sam rekao da ne želim imati posla sa njima i da ne želim više da mi oni pružaju uslugu. Nakon toga su mi oni ukinuli telefonsku liniju koju imamo preko 30 godina. Poslao sam im mail sa prigovorim, ali odgovor se čeka 15 dana i u HAKOM-u su mi rekli da moram čekati njihov odgovor. Što znači da ću još 2 mjesea biti bez usluge, jer dok mi oni odgovore, pa dok mi ponovno uključe broj (ako uopće budu, jer očigledno mogu raditi šta hoće) i onda nakon toga čekati 30 dana drugog operatera da mi pruži usluge. Pa me zanima da li mogu još šta poduzeti da se ovaj problem riješi.
    Lp

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani gospodine
      nažalost to su zločesta posla davatelja usluge . Kada zatražite raskid ugovora jer su Vas maltretirali oni Vas i isključe i bez OIB-a i ostalig gluposti koje traže od potrošaka kada ga žele zadržati.
      Oni jako dobro znaju da kod ovakvog raskida gubite i dosadašnji broj telefona, pa bi mogli reči da je to mala zloba Zatražite ugovor kod drugog davatelja usluge , a na Vaš prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Ne dobijete li odgovor napravite prijavu državnim inspektorima radi neodgovaranja (pogledajte naše dopise državnim inspektorima na web stranicama)
      S poštovanjem
      Tomislav Lončar, tajnik

  15. Miodrag napisao:

    Poštovani,

    imam ugovor s Iskonom na 2 godine koji smo ugovorili prije dva mjeseca. (Internet, dvije televizije i fiksni telefon). Odonda smo obavili više od 10 poziva korisničkoj i tehničkoj podršci jer usluga ne radi kako treba (fiksni telefon su zaboravili uključiti što su i priznali u jednom telefonskom razgovoru, internet veza puca barem jednom dnevno i jedna od dvije televizije gotovo da i ne radi, tj. radi povremeno). Nakon svih razgovora pomaka nema. Gotovo svaki put su nam rekli da će nas nakon rješavanja problema kontaktirati. Kontaktirali su nas samo jednom rekavši da je sve riješeno, ali isto problemi su se nastavili i dalje. Prije 11 dana su nam poslali SMS da će nam na kućnu adresu doći tehničar u roku od 1-3 dana. Još uvijek nitko nije došao. Prilikom zadnja dva poziva molimo da nam pošalju tehničku podršku na kućnu adresu, a oni to na sve moguće načine pokušavaju izbjeći i ne šalju nikoga. Konačno danas na moj zahtjev zatražen je hitan izlazak na teren, no ni to nije sigurno jer će tehničar moj upit opet po tko zna koji put proslijediti nadređenima, s napomenom da nam taj izlazak na teren žele dodatno naplatiti iako su u nekoliko telefonskih razgovora (koje sami snimaju) priznali da je njihova greška. Smiju li nam to uopće naplatiti s obzirom da 2 mjeseca usluga ne radi kako treba? Ukratko, ugovor ne želimo raskinuti jer nam odgovara paket koji smo uzeli ali možemo li tražiti oslobađanje plaćanja ili neku naknadu zbog toga što usluga ne funkcionira već 2 mjeseca onako kako je predviđeno po ugovoru i što možemo učiniti da bi nam pružatelj usluge pružio uslugu i nadoknadio 2 mjeseca nefunkcioniranja iste?

    Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani,
      ako želite i dalje ostati kod svog operatora, a on ne izvršava ugovorenu obvezu zatražite dnevnu naknadu za to (240 kn) jednim prigovorom na koji moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom ili ga ne dobijete požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana.
      Nažalost i Povjerenstvo može dati odgovor s kojim potrošač ne mora biti zadovoljan , te se može požaliti HAKOM-u – Hrvatskoj agenciji za mrežne usluge, Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb
      Također možete radi navedenog pokrenuti i postupak pred Sudom časti HGK. Dok ste u postupku žalbe trebate platiti nesporni dio računa i slijedeće nesporne račune.
      Kada potrošač ne dobije odgovore u navedenim rokovima sve može prijaviti državnim inspektorima prema članku 10. , 25. , 134. i 135. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP) kada se radi o davateljima telekomunikacijskih usluga koji ne odgovaraju na vrijeme ( jer potrošači prijavljuju neodgovaranje , a ne prigovaraju na uslugu) jer su Državni inspektori dužni postupati prema ZZP-u . DRŽAVNIM INSPEKTORIMA , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

  16. Ivana napisao:

    Poštovani,
    imam ugovor sa Iskonom do 11. mjeseca 2021. Selim se na novu adresu i želim prebaciti internet na tu adresu. U poslovnici se mi rekli kako mogu prebacit internet, no ne mogu zadržat postojeći paket već moram potpisati novi ugovor u trajanju 2 godine i po višoj cijeni. Obratila sam im se i putem maila gdje su mi rekli kako ću “vrlo vjerojatno” moći zadržati postojeću cijenu ali nova ugovorna obveza od 2 godine će započeti s preseljenjem, a u slučaju raskida ugovora bi trebala platiti penale.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gospođo Ivana,
      Vi već imate ugovor i ne vidimo razlog zašto biste radili novi ugovor. Moraju Vam izvršiti preseljenje pod istim uvjetima i dati uslugu koji ste imali do sada . U slučaju da to ne mogu imate pravo na besplatan raskid ugovora. Napišite im prigovor na koji moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača Vašeg davatelja usluge koji mora odgovoriti u roku30 dana. Poslije toga možete se obratiti HAKOM-u , a plaćate samo nesporni dio računa.
      Tajnik HUZP-a

  17. Stjepan napisao:

    Postovanje imam pitanje imam sklopljeni ugovor sa optimu i vec sam mijesec i pol bez interneta i nikako da mi sloze to da mogu raskinuti ugovor bez penala lp.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani ,
      potrošač ima pravo da mu se popravi linija i da mu davatelj usluge u roku 5 dana popravi i omogući korištenje usluge u skladu s ugovorom. U protivnom slučaju imate pravo na besplatan raskid ugovor. Ukoliko želite ostati kod istoga davatelja usluge zatražite da Vam plati naknadu za vrijeme koje ste bili bez usluge . Najdulje 15 dana x 240 kn u redovnom postupku (prigovor, žalba povjerenstvu, HAKOM)
      Ako želite možete se javiti na našu adresu e-pošte huzp@zg.t-com.hr
      tajnik

  18. ĐON LLEŠI napisao:

    Poštovani – Vaša sam dugogodišnja sam pretplatnica Tele2 usluga sa cijelom obitelji i nedavno sam kupila na pretplatu novi Samsung A80 koji je nakon mjesec dana počeo na ekranu pokazivati obavijest da se aplikacija bluetooth neprekidno ruši svakih 15 sec. i time mi onemogućava rad – a kako je bila situacija sa korona virusom i centri su bili zatvoreni donedavno – cura koja radi u poslovnici u Poreču rekla da tel. mora na servis najmanje tri tjedna ja se time ne slažem i molila sam da mi omoguće neki novi telefon na koji imam pravo nakon konzultiranja sa službom za zaštitu potrošača – (
    Ukoliko reklamirate pametni telefon unutar 6 mjeseci od dana kupnje, obavezno se pozovite na čl. 400. st. 3. Zakona o obveznim odnosima po kojemu, ako se u prvih šest mjeseci od dana kupnje pojavi nedostatak na proizvodu, pretpostavlja se da je s tim nedostatkom i kupljen, osim ako trgovac ne dokaže suprotno. A da bi trgovac dokazao suprotno, on mora o svojem trošku angažirati neovisno vještačenje kod ovlaštenog sudskog vještaka ili u specijaliziranoj prodavaonici ( čl.43. st. 5. Zakon o zaštiti potrošača).

    Materijalni nedostatak
    Naime, za razliku od jamstvenog lista koji kod nedostatka na robi u pravilu predviđa popravak robe ili uređaja, pozivanje na materijalnu odgovornost nije povezano s uvjetima iz jamstva te vam, u slučaju kvara, omogućava da sami izaberete hoće li roba biti popravljena ili zamijenjena istom, ispravnom robom.
    Prema Zakonu o obveznim odnosima, trgovci odgovaraju za sve materijalne nedostatke na prodanim artiklima, a pojavi li se nedostatak u roku od šest mjeseci od kupovine predmeta, zakon će smatrati da je taj nedostatak postojao već pri kupovini.
    Pozovete li se stoga na materijalnu odgovornost umjesto na jamstveni list, trgovac će vam u pravilu robu morati zamijeniti novim, ispravnim uređajem, što je praksa koju većina njih izbjegava.

    ne želim telefon koji je novi a već mora na servis ( ili je već bio servisiran ) – tel. sam kupila 15.01 2020 i 2 mj. se uopće ne mogu služiti molila sam ih da mi omoguće novi telefon jer ovaj više ne želim – molim Vas za savjet – hvala unaprijed i lijepi pozdrav

  19. Jurica napisao:

    Poštovani, imam ugovor sa A1 do kraja godine a zadnje vrijeme sam često u Njemačkoj i sada mi A1 hoće naplatiti pozive 0,29 kn po mi minuti. Dali ja mogu prekinuti ugovor bez plaćanja penala.
    Lp Jurica

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Jurica,
      davatelj usluge ne bi smio naplatiti roming posebno ako ste vi u prolazu ili kratkotrajno boravite u inozemstu.
      Na nivou EU je to ukinuto pa bi svakako trebalo zatražiti prigovorom od davatelja usluge zašto to radi odnosno da dokaže da je njemu to domicilna zemlja kroz koju ste prolazili naplatila. Inače bi to bio ekstraprofit.
      Budete li nezadovoljni odgovorom obratite se Povjerenstvu za reklamacije porošača davatelja usluge i kasnije HAKOM-u.
      Tajnik
      Tomislav Lončar

  20. Nenad napisao:

    Postovani!
    Sina mi je ovrsilo odv.drustvo Zec iz Osijeka a navodno po nalogu T-coma za fiksni telefon koji on nikada nije imao, u t-comu kazu da nikakvog duga nema i kazu da se obrati Zecu a Zec kaze da se obrati t-comu i jednostavno ga bacaju amo-tamo i niko ne zeli nista poduzeti. Da je imao bilo kakav dug vec bi to rijesili i platili, nije dobio niti jednu opomenu niti prijedlog za ovrhu a navodni dug je iz 2009.gd. . Zena mu treba roditi ovaj mjesec i ima stanbeni kredit. Nezbamo sta da radimo. Hvala

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Nenade,
      Vašeg sina nije ovršilo odvjetničko društvo već netko tko je odvjetničkom društvu dao nalog za to a to je HT.
      Ako ste dobili ovršni prijedlog a smatrate da ne trebate platiti morate (vas sin) napisati prigovor u roku 8 dana po pouci o pravnom lijeku. Prigovor se šalje javnom bilježniku koji Vam ga je poslao. Pozovite se na zastaru jer se radi o dugu od 2009.g.i svakako pokušajte još kontaktirati neku od udruga koje daju pravne savjete “Pravna klinika Zagreb”

      S poštovanjem
      Tomislav LOnčar, tajnik

  21. Verica habijan napisao:

    Postovanje..ja bih vas pitala ako ne placam 3 mj ili vise internet…a imam ugovor od 2godine..dali mi operater iskljucuje int..i ako nakon toga platim..dali sam jos pod ugovorom ili ne?? Hvala

  22. Zvjezdana napisao:

    Korisnica sam usluge Bnet 3D ( internet, tv, tel), obnovila sam ugovor koji važi do 3.mj. 2021.g. U međuvremenu bila sam primorana prodati stan, novi vlasnik ne želi usluge Bneta i ja sam pismeno zatražila raskid ugovora uz predočenje kupoprodajnog uvovora. Nisu uvazili moj zahtijev vec su me uputili na neko njihovo povjerenstvo i njima sam e mailom poslala zahtijev 28.02.2020.g i jos nisam dobila odgovor. Moje pitanje glasi, da li je kupoprodajni ugovor valjan razlog za raskid ugovora bez penala.
    Hvala!

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Zvjezdana,
      kupoprodajni ugovor o prodaji stana ne znači da možete raskinuti ugovor s davateljem telekomunikacijskih usluga bez plaćanja penala, jer možete liniju i preseliti na drugu adresu.
      U slučaju da Vam preseljenje ne omogućava davatelj usluge onda imate pravo na besplatni raskid ugovora.
      Povjerenstvo Vam mora odgovoriti u roku 30 dana i onda imate mogućnost požaliti se HAKOM-u

      S poštovanjem
      Tajnik Tomislav Lončar

  23. Milka Blagus napisao:

    Korisnica sam usluga A1 operatera. Ugovorila sam 3D paket (telefon, internet i tv program). Nesam zadovoljna uslugom jer nemam redovito internet sa stalnim smetnjama tv programa. Kada reklamiram kazu da potisnem kablove, resetiram prikljucne modeme i tako u nedogled. Na moje inzistiranje dosla je tehnicka sluzba koja je nesto cistila kablove i donijeli su mi kao novi modem programa. No smetnje su i dalje prisutne nekoliko puta dnevno.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana,
      davatelj usluge Vam je morao otkloniti nedostatke u roku 5 dana od dana prijave. Ako to nije učinio, a Vi niste zatražili raskid ugovora u prigovoru navedite da tražite naknadu radi nepoštivanja ugovora i nemogućnosti održavanja veza i dobivanja usluge. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom napravite prijavu Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana. Ne dobijete li odgovor u navedenim rokovima napravite prijavu državnim inspektoirma i HAKOM-u

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *