Komentari potrošača 2021.

Poštovani potrošači,

ukoliko želite odgovore na Vaša pitanja javite nam se preko rubrike KONTAKTI, ili huzp@zg.t-com.hr

 ali ako ste nezadovoljni kako se ostvaraju Vaša prava, netko Vas je zakinuo , prevario ili imate potrebu da ostale potrošače upozorite na nešto što Vam se loše dogodilio ili možda želite nekoga pohvaliti ostavite Vaš komentar.

Jeste li voljni pomoći djelovanje udruge uplatom članarine od 30 kuna , jer plaćanje režijskih troškova udruge i opstanak udruge ovisi o prihodu iz članarine.

S poštovanjem

Tomislav Lončar , tajnik

You may also like...

36 komentara

  1. Alisa napisao:

    Dan. Kako je moguće da samostalni taksisti u Zagrebu naplaćuju vožnju kako im padne na pamet (npr. od Glavnog kolodvora do klinike Agram 70 kn). Kad sam poslije zvala dotičnog taksista i pitala ga za cijenu po kilometru, rekao je da cijena ovisi (ne znam o čemu) i da naplaćuje 10, 15, 20… kn. Pitala sam ga ne misli li da je danas jednoj umirovljenici (koja ne vidi dobro i još uvijek misli da na taksi-stajalištima stoje samo taksisti Radio taxija pa je ušla, kao nekada, u prvi slobodni taksi) naplatio previše, a on je bahato rekao da nije, da je mogao naplatiti i 150 kn da je htio. Ne ulazim u to je li u taksiju bio istaknut cjenik (ako jest, vjerojatno je pisalo da kilometar košta toliko i toliko, a ne 10, 15, 20 itd. kn), ali uopće takva mogućnost da nekto formira cijenu kako taj dan želi ne čini mi se fer prema potrošačima. Neki ovo nauče na teži način, ali samo zato što oni koji se rjeđe voze taksijem o takvom sistemu zapravo nisu dobro obaviješteni. Postoji li mogućnost da se ovakav disparitet u cijenama ograniči? Da se to vrati u zakon, jer koliko sam shvatila od 2018. na snazi je zakon koji upravo ovo dopušta. Nije čudo što svake godine čitamo o “prevarenim” turistima. Nisu ih prevarili taksisti nego država. Mislim da je to stvarno sramota. Bilo bi sjajno da im na vratima velkim slovima i brojkama mora pisati koliko naplaćuju po kilometru, pa da ljudi već na ulici mogu odabrati taksi kojim će se voziti

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gospođo Alisa,
      sve je moguće jer nema kontrole. Takvi taksisti će napraviti to da će građani birati samo provjerene firme taksija gdje je se prema njima ophoditi s poštovanjem. Nažalost nekoga će prevariti, ali glas će se čuti pa će se građani preorjentirani na one koji istaknu cjenik i voze pošteno.

  2. Sunčica napisao:

    Poštovani, već skoro godinu dana vodim bitku s Telemachom, naime, prešla sam kod njih na pretplatu te sam sve ugovorila telefonskim putem s njihovim agentom, te sam također tražila da mi ugovore policu osiguranja za lom ekrana. Sve se odvilo početkom 10.mjeseca 2020.godine, da bi mi kćer razbila uređaj, nakon čega je sve počelo. Da skratim, zvala sam njihovu Službu za korisnike masu puta, slala mailove, da bi mi rekli da ta polica nije ugovorena, što je greška agenta koji je pravio ugovor te da imam pravo žalbe, ali to sve predugo traje, pa me zamima što mogu učiniti po tom pitanju, jer mi se stvarno čini da oni prave budalu od mene! Unaprijed hvala.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gospođo Sunčica,
      Vi ste ugovorili telefonsku pretplatu i tražili ste policu osiguranja za eventualan lom ekrana Vašeg mobitela.
      Greškom agenta davatelja usluge polica navodno nije aktivirana ili ugovorena i sada davatelj usluge smatra da Vi nemate nikakva prava.
      Kada ste kupovali uređaj i uslugu kod davatelja usluge vjerojatno je Vaš uvjet bio osiguranje ekrana što je davatelj usluge propustio učiniti.
      Nas potrošače nije broga je li to propustio agent Pero ili Štef, već je bitno da to davatelj usluge nije provjerio.
      Mišljenja smo da imate pravo jer Vas je davatelj usluge na neki način obmanuo ili prevario.
      Ako niste uputite pisani prigovor davatelju usluge koji mora odgovoriti u roku 15 dana. Poslije se možete obratiti Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Poslije tog roka imate pravo žalbe HAKOM-u. Ne dobiejte li odgovore u propisanim rokovima uputite prijavu državnim ispektorima.
      DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr/ , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
      S poštovanjem
      tajnik

  3. Maja napisao:

    Pozdrav, u 12.mjesecu produzili smo ugovor u t comu na nove dvije godine i uzeli smo suprug i ja 2 mobitela na tu zajednicku tarifu.
    Nakon cca 4 mjeseca suprugov mobitel se pocinje kvariti, pregrijava se, gasi, ne moze se upaliti. Nosimo ga na popravak gdje je bio dobrih mjesec dana. Nakon popravka radi kratko vrijeme, oko mjesec dana nakon cega opet ista prica. Prilikom drugog nosenja na popravak suprug je naglasio da iskljucivo zeli novi mobitel jer ovaj sigurno nije ispravan. Bio je na popravku ovaj put 2 mjeseca, tada nas zovu da dodemo po njega, opet isti mobitel. Mi ga nismo uzeli jer mobitel ne valja, zasto nemamo pravo na novi mobitel? U tih sve skupa 3 mjeseca sto mobitel nismo imali, uredno se naplacuje racun i rata za mobitel, bez obzira sto ga nemamo i sto je neispravan, ako ga opet uzmemo, opet ce se pokvariti, opet ce se mobitel vratiti na tvornicke postavke itd… Imamo li prava dobiti novi mobitel ili barem na umanjeni racun?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani ,
      mobitel je trebao biti popravljen u primjerenom roku, a dva mjeseca je predug rok trebali ste tražiti novi mobitel jer nije popravljen u primjerenom roku. Vjerojatno on ima i sada materijalni nedostatak pa onda imate slijedeća prava:
      Prema članku 43.stavak 5. i 6. Zakona o zaštiti potrošača- ZZP (NN 41/2014) i Zakonu o obveznim odnosima-ZOO (NN 35/2005) i članku 410.ako proizvod ima materijalni nedostatak (ZOO čl.401.) imate pravo u tijeku cijelog jamstvenog roka, odnosno do dvije godine od dana prodaje proizvoda da Vam trgovac proizvod treba prema Vašem zahtjevu zamijeniti, popraviti , sniziti cijenu ili vratiti novac i raskinuti ugovor, a Vi određujete redoslijed. Jednim pisanim prigovorom zatražite od trgovca kada proizvod ima materijalni nedostatak da Vam isti zamijeni ili ako želite raskinite ugovor i tražite povrat novca.

      Ako bi trgovac tražio da proizvod pregleda servis onda Vi u potvrdi o predaji proizvoda inzistirajte da se napiše „ne želim popravak“, ako traže dokumentaciju fotokopirajte si da ne ostanete bez dokaza. Ukoliko se radi o neznatnom kvaru potrošač ima pravo na popravak.

      Ukoliko trgovac ne želi postupiti po Vašem zahtjevu napišite mu i pošaljite preporučeno pismo s povratnicom u kojem ćete zahtijevati povrat novca u određenom roku. Mora Vam odgovoriti u roku 15 dana, a ako to ne učini prijavite ga državnim inspektorima.

      U prvih šest mjeseci trgovac treba dokazati da nema materijalnog nedostatka (makar i vještačenjem) i to treba platiti bez obzira na nalaz vještačenja. Poslije šest mjeseci vještačenje plaća strana koja je u krivu.
      Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke do dvije godine od dana prodaje proizvoda.
      Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
      Kada prođu rokovi prijavite trgovca ponovo na
      DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr, e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; info@dirh.hr; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

      Pokušajte što prije djelovati jer Ministarstvo gospodarstva u svom prijedlogu Zakona o zaštiti potrošača želi nam oduzeti to Važno pravo.

  4. Marija napisao:

    Poštovani, na stranici superzebra.hr sam kupila komad donjeg rublja. Kad je stiglo, primijetila sam da ne odgovara opisu i odlučila reklamirati. Na stranicama se nudio formular za povrat novca i to sam ispunila. Vrlo brzo sam dobila reklamacijski kod i uputu da predmet vratim, pošaljem poštansku potvrdu, i ako želim ubrzati stvar, da sa stranice mogu odabrati bilo koji pa i skuplji proizvod. Ipak sam odabrala povrat novca, pošiljku vratila kako je i naznačeno u upurama i poslala dokaz o slanju. Vrlo brzo mi se javila gospođa s rečenicom da za taj tip proizvoda nemam pravo na zamjenu i šalje mi link na stranice vigo shopa gdje to piše (a ne superzebre, iako i tamo piše isto). Na upit zašto mi je onda rečeno da pošiljku vratim (napominjem da je i iz zahtjeva ta povrat novca vidljivo o kojem se proizvodu radi), ponovno se poziva na uvjete o poslovanju. Nakon još malo prepirke (jer imaju i novce i predmet) govori da mi pošiljku mogu vratiti, ali moram (treći put) platiti poštarinu i ‘obradu reklamacije’. Po meni bi u mailu s kodom i uputama za povrat jasno trebali biti navedeni slučajevi kod kojih zamjene (i samim time nikakve reklamacije) nisu moguće. Kakvu zaštitu ima potrošač ako kupi proizvod s popisa? Postoji li rješenje problema i smiju li to raditi? Zahvaljujem unaprijed.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Vi imate pravo odustati od web kupovine u roku 14 dana od dana narudžbe . Možete odustati jer proizvod niste dobili u navedeno vrijeme , ali isto tako možete odustati i kada ste iz nekog razloga nezadovoljni s proizvodom, a on je ispravan (14 dana od dobivanja proizvoda).
      Također možete odustati od kupovine ako trgovac nije isporučio proizvod u vrijeme koje je dogovoreno
      Kada odustajete od kupovine radi toga što Vam se proizvod ne sviđa (nema materijalni nedostatak) onda Vi plaćate povratnu poštarinu. Svakako uzmite poštansku ulugu kojom ćete od pošte dobiti novac ako pošiljka bude ukradena ili izgubljena.
      Kada prođe 14 dana možete odustati i tražiti povrat novca samo ako proizvod ima materijalni nedostatak. Kada odustajete od proizvoda to trgovcu u prigovoru jasno i nedvosmisleno naglasite preporučenim pismom s povratnicom. Tada povratnu poštarinu plaća trgovac. Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do dvije godine od dana prodaje proizvoda.
      Trgovac Vam mora vratiti novac u roku 30 dana od dana kada ste odustali od kupovine.
      Na Vaš eventualni prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom ili ga ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima
      DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

  5. Ivana Verčević napisao:

    Poštovani, agencija Putolovac stalno prodaje putovanja s oznakom “garantirano”, a potom ih par dana prije odlaska otkazuje. Također, daju netočne informacije o prelascima granica. Naš uplaćeni novac nam ne žele vratiti jer tvrde da se putuje, da možemo ići na zamjensko putovanje, međutim, koje god mi putovanje odaberemo, iako je garantirano, oni ga otkažu. Zanima me smiju li tako reklamirati putovanja, odnosno otkazivati takva putovanja? Zanima me mogu li što učiniti kako bih dobila svoj novac?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani,
      vjerojatno se prema Vašem opisu radi o nečasnim poslovima , uzmu se novci za putovanje koje se stalno odgađa prema sadašnjem zakonu novac nisu dužni vratiti dok ne prođe 6 mjeseci od završetka pandemije. Sada je u proceduri izmjena tog zakona pa će bi se poslije toga moglo tražiti povrat novca.

  6. Karmen napisao:

    Poštovani
    Plačam u ratama stan MORH-u.Rok uplate je 16.u mjesecu, a ja obavljam prije roka.
    No u više navrata iz nejasnih razloga obračunata mi je zatezna kamata na iznos 240km dodatnih 60 kn.Poslala sam im upit, zvala ali glasa niti čuti.Radi se o nezakonitoj zateznoj ksmati od 35% , sto nije regulirana za 2021.Što mi je za činiti?Ne želim da se tako oštećuju ljudi.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana Karmen
      jednim pisanim prigovorom zatražite objašnjenje koje mora uslijediti u roku 15 dana. Ne dobijete li odgovor ili s odgovorom budete nezadovoljni napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29

  7. Zlatko Kefelja napisao:

    Pozdrav,
    Sport Klub je na svojim stranicama objavio (još uvijek to stoji na stranici) da ove godine prenose utrke Formule 2, a zbog čega sam i uzeo sportski paket, no danas nije bilo prijenosa.

  8. Goran napisao:

    Poštovani,

    imate li kao udruga više informacija od nas običnih građana glede krađe prilikom zamjene kombi bojlera? Naime, od ovlaštenih instalatera sam dobio informaciju kako je obvezna gradnja ili postavljanje dimnjaka iznad građevine, no u nijednom zakonu ili propisu to ne nalazim. Kome se mogu obratiti glede tog pitanja? Hvala!

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Gorane,
      ovi komentari potrošača služe da Vi ostavite svoj komentar, a pitanja nam molimo uputite na huzp@zg.t-com.hr.
      Nažalost mi ne raspolažemo informacijama koje Vi tražite već predlažemo da se o tome informirate kod svog dimnjačara ili u Komunalnom gospodarstvu Vaše lokalne zajednice
      S poštovanjem
      Tajnik T. Lončar

  9. Katarina napisao:

    Poštovani,

    14.1.2021. sam narucila tenisice preko Office Shoes web stranice. Pise da je rok za dostavu najvise 5 dana. Kada sam ih nakon tog vremenskog perioda kontaktirala kako bi dobila odgovor gdje je posiljka zapela, pitali su me koji je broj narudžbe. Odgovorila sam im i od tada vise nije bilo nikakvog odgovora s njihove strane. Poslala sam jos dva e-maila u nadi da cu dobiti odgovor ali i dalje nista. Ne znam kako i na koji nacin da dodem do odgovora.
    Broj telefona koji je na njihovoj sluzbenoj stranici navodno je konstantno zauzet tako da ih ni tim putem ne mogu kontaktirati.
    Smatram kako nije u redu da vec preko 10 dana narudzba nije isporucena, a placena je, i od njih nema nikakvog odgovora.

    Hvala

  10. Zrinka Ojdanić napisao:

    Poštovani,

    Kupila sam namještaj preko interneta u Prima web shopu. Rok za dostavu je bio 45 dana. Sada su mi rekli da ću morati čekati preko 70 dana.
    Postoji li neki način da se zaštitim bez da tražim povrat i raskinem ugovor?

  11. Zlatko napisao:

    Poštovanje , krajem studenog sam kod jednog distributera u Zagrebu kupio sanduk Velebitskog svijetlog piva , koje mi je najbolje domaće u RH . Nažalost ovaj
    puta nije bilo dobro i drugi dan napisao sam mail Pivovari Ličanka koja proizvodi to pivo . Vrlo brzo odgovorio mi je sam vlasnik g. Karlo Starčević i uz ispriku opisao
    kako je problem kod skladištenja pive , jer ono mijenja okus vrlo brzo na suncu . Spreman mi je nadoknaditi štetu . Moj odgovor bio je kako bih ja vratio sanduk sa
    lošom pivom , a on neka pošalje svježe i provjereno . Nakon toga g. Starčević mi javlja kako on dolazi u Zagreb poslom i kako će mi on dostaviti sanduk pive i da
    bi bilo dobro da se nadjemo . Naravno da smo se našli i obavili razmjenu . Ne moram reći kako mi je g. Starčević uljepšao ove sumorne dane i kako osjećam da
    njegova reakcija zaslužuje svaku POHVALU .

  12. Elma napisao:

    Poštovani,

    Htjela bih upozoriti na nepoštenu tj. agresivnu poslovnu praksu Helvetia apoteke. Naime, u mjesecu rujnu sam bila kontaktirana od strane prodajnog predstavnika gdje mi je rečeno da mogu izabrati jedan proizvod kao poklon. Taj proizvod će mi biti dostavljen na kućnu adresu sa uplatnicom, a ja ću imati obvezu platiti samo poštarinu od 29kn. Na to sam pristala. Nakon toga sam dobila još dva paketa istog proizvoda koje nisam naručila te uplatnice na 49kn. Užasnuta sam ovakvom praksom, a koliko sam mogla shvatiti, to rade svima i onda im ljudi o svom trošku vraćaju pakete koje nisu naručili. Apoteka se “brani” time da je u razgovoru spomenuto kako će oni slati svakih 20tak dana pakete, međutim ja se ne sjećam pristanka na to, a i ako su to rekli-sigurno je bilo na neki toliko perfidan način da očigledno nisam shvatila na što sam pristala. Vidim da jako puno ljudi dijeli isto iskustvo s tom apotekom. Mogu li vratiti ovo što sam primila (da sam bila kući ne bih ni preuzela) o njihovom trošku, tj. Nek oni plate poštarinu za ove pakete koje nisam niti htjela

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Elma
      ono što niste naručili ne trebate niti platiti niti vratiti trgovcu . To se smatra promidžbenim darom trgovca prema članku 46. Zakona o zaštiti potrošača.
      Tajnik HUZP-a

  13. Goran napisao:

    Postovani,situacija je sljedeca:kod Optime sam imao uslugu bez ugovorene obveze.
    Nakon odluke da vise ne zelim koristiti njihovu uslugu,nazvao sam ih i otkazao istu.
    Nakon 2-3 dana dobivam poziv od agenta koji me ispituje zasto ja zelim od njih otici.
    I sad nakon njegovog nagovaranja shvacam da usluga nije po prvom pozivu iskljucena te da to moram ponovo ucinit bilo putem maila bilo osobno,sto sam ja i ucinio osobno da budem siguran da je to napokon kraj.
    Da bi dobio racun i kraj usluge sa datumom 7 dana od mog osobnog raskida uz obrazlozenje da oni imaju zakonski rok tj da su me odjavili u zakonskom roku.
    Ono sto je sporno je to da tih njihovih 5 dana tj 7 koliko je proslo od moje odjave, ruter je fizicki bio kod njih te ja nisam sve da sam i htio, mogo istu koristit.Tako sto cinim?
    Kako mi mogu naplatit uslugu koju ja nisam koristio nisam je mogo koristit….i koju nisam ugovorio….datum kad sam podnio otkaz o ugovoru je 23.10 a njihov datom racuna je 30.10.2020.
    Hvala na odg.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Gorane,
      to što vi fizički ne koristite uslugu ne znači da je i otkazana . Od dana kada ste zatražili raaskid ugovora isti su morali rakinuti u roku 5 radnih dana.
      S poštovanjem
      T. Lončar, tajnik

  14. IvanB napisao:

    Poštovani.
    Želim jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen na daljinu (online) i poslao sam izjavu tog sadržaja trgovcu putem maila (email pošte). Radi se o knjizi jednog antikvarijata koja je je u poprilično lošem stanju, odnosno kako prema zakonu nisam ni dužan obrazlagati razloge raskida ugovora, nisam ih ni obrazložio već obavijestio trgovca o raskidu sa svoje strane na što me dotični nazvao telefonski i krenuo odvraćati od moje namjere na što sam oštro zatražio da me komuniciraju putem maila i prekinuo razgovor telefonom. Zanima me koji su sljedeći koraci. Naime, želim vratiti knjigu trgovcu poštom jer mi u ovakvom stanju nije korisna, te želim da mi se vrati iznos koji sam platio za tu knjigu. Da li ako vratim knjigu, postoji mogućnost da me trgovac prevari i ne povrati mi iznos koji mi mora vratiti ako jednostrano raskinem ugovor i vratim knjigu poštom ?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Ivane,
      uvijek postoji mogućnost da Vas netko prevari ali i da prođe sve u redu. Kada se radi o trgovcu možete raaskinuti ugovor u roku 14 dana od dana kada ste knjigu primili i to morate trgovcu naznačiti. Kada mu šaljete knjigu probajte se zaštiiti da platite osiguranju u slučaju nestanka ili krađe knjige da Vam se vrati novac. Trgovac mora vratiti novac u roku 30 dana od dana kada je knjigu primio
      Lp Tomislav Lončar, tajnik

  15. Natalia Crnković Miškulin napisao:

    Lijepi poz,kupili smo veliki prozor u Bauhausu,platili i prijevoz,kako radimo u smjenama molili smo da određeni dan dođe ujutro što ranije da uspijemo preuzeti,dogovoreno na info pultu ali gospođa NE SMIJE dati telefon dostavljača “jer ga ljudi gnjave” mi moramo na posao,dostavljača nema a mi nemamo koga zvati za svojih 2000 kn,krivim Bauhaus jer oni biraju poslovne suradnike,ima li lijeka za takve situacije,veliko hvala unaprijed

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gospođo Crnković Miškulin
      svakako bibilo dobro obrtiti se trgovcu i zatražiti obeštećenje radi kršenja ugovora. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Ako budete s odgovorom nezaovoljni ili ga uopće ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 Zagreb
      Molimo da nam pitanja uutite preko naših veb stranica ili adrese huzp@zg.t-com.hr

  16. Vedran napisao:

    Postovanje,
    Da li se moze stati na kraj manipulaciji i krsenju zakona od strane velikih lanaca trgovina, u ovom slucaju radi se o Plodinama, konstantno se u njihovim reklamama pojavljuju povoljne akcije odredenih artikala, kao sto je nedavno bilo kuhalo za vodu, ovaj tjedan je to pametni sat itd. Ali na prvi dan akcije tih artikala u njihovim ducanima jednostavno nema uz objasnjenje njihovih djelatnika da ti artikli nikad nisu ni dosli kod njih, dakle ocito navlacanje potrosaca ne bi li oni dosli u njihove ducane zahvaljujuci toj prevari, to je krsenje zakona i za to su predvidene velike novcane kazne, namece se pitanje kako tome stati na kraj, kome se obratiti i zasto do sada nitko na to nije reagirao jer se to desava konstantno godinama

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Vedrane,
      svakako treba zatražiti objašnjenje od trgovca zašto pojedinih proizvoda nije bilo u trgovinama, a akcija je počela. Mišljenja smo da opravdanja nema jer katalozi se tiskaju vjerojatno i tjedan dana ranije i sve se može pripremiti.
      Budete li nezadovoljni odgovorom napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29.
      Tajnik Tomislav Lončar

  17. Marin napisao:

    Postovanje!!

    Prosle godine u ovo vrijeme sam se dogovorio sa stolarom za jedna vrata i jedan prozor koji su trebali biti gotovi do Bozica 2019…nakon niza poziva odlazaka do doticnog majstora usljedio je isti niz lazi i obecanja kako ce bit gotovo u s tu o kracem roku….. Sada se priblizavamo Bozicu 2020 ali mojih vrata i prozora nema.
    Uplaceno mu je pola dogovorenog iznosa koje bi on sada vratio ali mene ne zanimaju novci nego da mi odradi sta je dogovoreno.
    Moze kakav savjet kome se mozda obratit i koji bi bio prvi korak da pokrenem situaciju sa rijeci na papir.!!!
    Hvala

  18. Vinka napisao:

    Trebala sam putovati flix busom u petak, 25.9.2020. na relaciji Zagreb Rim. Linija je otkazana, ali mi to nitko mi nije javio. Slučajno sam saznala nekoliko dana prije predviđenog puta otvorivši aplikaciju. Budući da sam morala biti u subotu u Rimu, jedino što mi je preostalo jest kupiti avionsku kartu u zadnji čas i platiti ju nekoliko puta više od cijene autobusne karte. Premda iz flix busa tvrde da nisam ostavila svoj kontakt broj pri kupovini online karte, pa da mi zato nisu javili, ja tvrdim da su imali moju e-mail adresu na koju su mi ionako bili poslali online kartu pa su tako mogli i javiti da je put otkazan. Osim toga desetak dana prije puta sam im slala upite na facebook stranici kako bih saznala je li sve u redu s mojom linijom ali nitko nije odgovarao. A ne moram ni spominjati da sam dan prije puta dobila njihov e-mail podsjetnik za putovanje koje zapravo ne postoji jer je već bilo otkazano. Je li moguće da je moje jedino pravo povrat novca u iznosu kupljene karte!?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Vinka
      svakako napišite jedan prigovor Flix busu na koji Vam moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača prijevoznika koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Ako ne dobijete odgovor povjerenstva ili s odgovorom budete nezadovoljni napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 u Zagrebu

Odgovori na Vinka Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *