Komentari potrošača 2017.

Poštovani potrošači,

ukoliko želite odgovore na Vaša pitanja javite nam se preko rubrike KONTAKTI, ili huzp@zg.t-com.hr

 ali ako ste nezadovoljni kako se ostvaraju Vaša prava, netko Vas je zakinuo , prevario ili imate potrebu da ostale potrošače upozorite na nešto što Vam se loše dogodilio ili možda želite nekoga pohvaliti ostavite Vaš komentar.

Jeste li voljni pomoći djelovanje udruge uplatom članarine od 30 kuna , jer plaćanje režijskih troškova udruge i opstanak udruge ovisi o prihodu iz članarine.

S poštovanjem

Tomislav Lončar, tajnik

You may also like...

2 komentara

  1. JASMINKA STANIĆ napisao:

    Obično kupujem autobusne karte AUTOTRANSA preko interneta i plaćam karticom.Obično sve prođe OK međutim 5.1.2017 nije mi na mail dostavljena karta.Naravno na predoženi tel broj se nitko ne javlja,tj ‘svi operateri su trenutno zauzeti’,minutaža puno košta i to njima ide u prilog.Slala sam reklamacije mailom i poštom no ne žele refundirati novac za koji nisam dobila kartu.Kao ‘dokaz’ mi na mail šalju navodnu kartu koju sam kao dobila.Prevara je očita jer pri toj neuspjeloj kupnji ja sam imala sjedalo 18 a oni meni šalju ‘dokaz’- kartu za sjedalo 17.Budući stanujem u malom selu daleko od kolodvora,slijedeći dan sam bila primorana ponovo kupiti internetom kartu i ovaj put je transakcija uspjela.Meni su se sa računa skinula 2 iznosa a dobila sam samo 1 kartu.

  2. Anita napisao:

    U jesen 2016. kupila sam preko, kako oni kažu “službene stranice” Energy sawer uređaj s kojim se kao štedi električna energija tj. uzela sam 2 komada, jedan za ured i jedan za doma. Nakon tjedan dana jedan je jednostavno prestao raditi. Pokušala sam doći do adrese, broja telefona ili bilo kakvog kontakta osim maila, no nisam uspjela! Mailom sam u nekoliko navrata slala reklamaciju na proizvod na koju se apsolutno nitko nije odazvao, iako kod kupnje piše da ukoliko sa proizvodom niste zadovoljni da bezuvjetno vračaju novac!

    Dakle, ovdje želim samo reći – ljudi ne nasjedajte na te priče – niti uređaj štedi električnu energiju i sva ova reklama je namještena, niti vam vračaju novac, a čak niti ne izdaju račune za poslane uređaje. Na kutiji piše da je uređaj poslan iz Amerike. Sva komunikacija je na savršenom hrvatskom jeziku, pa bilo bilo zaista zanimljivo za naše inspekcijske službe istražiti tko stoji iza toga i koliko je tu novaca otišlo bez plaćanja bilo kakvog poreza i koliko je ljudi oštećeno.
    Pokušavam na njihovu “službenu stranicu” no blokirana je….sve jasno!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *