Komentari potrošača 2020.

Poštovani potrošači,

ukoliko želite odgovore na Vaša pitanja javite nam se preko rubrike KONTAKTI, ili huzp@zg.t-com.hr

 ali ako ste nezadovoljni kako se ostvaraju Vaša prava, netko Vas je zakinuo , prevario ili imate potrebu da ostale potrošače upozorite na nešto što Vam se loše dogodilio ili možda želite nekoga pohvaliti ostavite Vaš komentar.

Jeste li voljni pomoći djelovanje udruge uplatom članarine od 30 kuna , jer plaćanje režijskih troškova udruge i opstanak udruge ovisi o prihodu iz članarine.

S poštovanjem

Tomislav Lončar, tajnik

You may also like...

14 komentara

  1. Elma napisao:

    Poštovani,

    Htjela bih upozoriti na nepoštenu tj. agresivnu poslovnu praksu Helvetia apoteke. Naime, u mjesecu rujnu sam bila kontaktirana od strane prodajnog predstavnika gdje mi je rečeno da mogu izabrati jedan proizvod kao poklon. Taj proizvod će mi biti dostavljen na kućnu adresu sa uplatnicom, a ja ću imati obvezu platiti samo poštarinu od 29kn. Na to sam pristala. Nakon toga sam dobila još dva paketa istog proizvoda koje nisam naručila te uplatnice na 49kn. Užasnuta sam ovakvom praksom, a koliko sam mogla shvatiti, to rade svima i onda im ljudi o svom trošku vraćaju pakete koje nisu naručili. Apoteka se “brani” time da je u razgovoru spomenuto kako će oni slati svakih 20tak dana pakete, međutim ja se ne sjećam pristanka na to, a i ako su to rekli-sigurno je bilo na neki toliko perfidan način da očigledno nisam shvatila na što sam pristala. Vidim da jako puno ljudi dijeli isto iskustvo s tom apotekom. Mogu li vratiti ovo što sam primila (da sam bila kući ne bih ni preuzela) o njihovom trošku, tj. Nek oni plate poštarinu za ove pakete koje nisam niti htjela

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Elma
      ono što niste naručili ne trebate niti platiti niti vratiti trgovcu . To se smatra promidžbenim darom trgovca prema članku 46. Zakona o zaštiti potrošača.
      Tajnik HUZP-a

  2. Goran napisao:

    Postovani,situacija je sljedeca:kod Optime sam imao uslugu bez ugovorene obveze.
    Nakon odluke da vise ne zelim koristiti njihovu uslugu,nazvao sam ih i otkazao istu.
    Nakon 2-3 dana dobivam poziv od agenta koji me ispituje zasto ja zelim od njih otici.
    I sad nakon njegovog nagovaranja shvacam da usluga nije po prvom pozivu iskljucena te da to moram ponovo ucinit bilo putem maila bilo osobno,sto sam ja i ucinio osobno da budem siguran da je to napokon kraj.
    Da bi dobio racun i kraj usluge sa datumom 7 dana od mog osobnog raskida uz obrazlozenje da oni imaju zakonski rok tj da su me odjavili u zakonskom roku.
    Ono sto je sporno je to da tih njihovih 5 dana tj 7 koliko je proslo od moje odjave, ruter je fizicki bio kod njih te ja nisam sve da sam i htio, mogo istu koristit.Tako sto cinim?
    Kako mi mogu naplatit uslugu koju ja nisam koristio nisam je mogo koristit….i koju nisam ugovorio….datum kad sam podnio otkaz o ugovoru je 23.10 a njihov datom racuna je 30.10.2020.
    Hvala na odg.

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Gorane,
      to što vi fizički ne koristite uslugu ne znači da je i otkazana . Od dana kada ste zatražili raaskid ugovora isti su morali rakinuti u roku 5 radnih dana.
      S poštovanjem
      T. Lončar, tajnik

  3. IvanB napisao:

    Poštovani.
    Želim jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen na daljinu (online) i poslao sam izjavu tog sadržaja trgovcu putem maila (email pošte). Radi se o knjizi jednog antikvarijata koja je je u poprilično lošem stanju, odnosno kako prema zakonu nisam ni dužan obrazlagati razloge raskida ugovora, nisam ih ni obrazložio već obavijestio trgovca o raskidu sa svoje strane na što me dotični nazvao telefonski i krenuo odvraćati od moje namjere na što sam oštro zatražio da me komuniciraju putem maila i prekinuo razgovor telefonom. Zanima me koji su sljedeći koraci. Naime, želim vratiti knjigu trgovcu poštom jer mi u ovakvom stanju nije korisna, te želim da mi se vrati iznos koji sam platio za tu knjigu. Da li ako vratim knjigu, postoji mogućnost da me trgovac prevari i ne povrati mi iznos koji mi mora vratiti ako jednostrano raskinem ugovor i vratim knjigu poštom ?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Ivane,
      uvijek postoji mogućnost da Vas netko prevari ali i da prođe sve u redu. Kada se radi o trgovcu možete raaskinuti ugovor u roku 14 dana od dana kada ste knjigu primili i to morate trgovcu naznačiti. Kada mu šaljete knjigu probajte se zaštiiti da platite osiguranju u slučaju nestanka ili krađe knjige da Vam se vrati novac. Trgovac mora vratiti novac u roku 30 dana od dana kada je knjigu primio
      Lp Tomislav Lončar, tajnik

  4. Natalia Crnković Miškulin napisao:

    Lijepi poz,kupili smo veliki prozor u Bauhausu,platili i prijevoz,kako radimo u smjenama molili smo da određeni dan dođe ujutro što ranije da uspijemo preuzeti,dogovoreno na info pultu ali gospođa NE SMIJE dati telefon dostavljača “jer ga ljudi gnjave” mi moramo na posao,dostavljača nema a mi nemamo koga zvati za svojih 2000 kn,krivim Bauhaus jer oni biraju poslovne suradnike,ima li lijeka za takve situacije,veliko hvala unaprijed

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gospođo Crnković Miškulin
      svakako bibilo dobro obrtiti se trgovcu i zatražiti obeštećenje radi kršenja ugovora. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Ako budete s odgovorom nezaovoljni ili ga uopće ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 Zagreb
      Molimo da nam pitanja uutite preko naših veb stranica ili adrese huzp@zg.t-com.hr

  5. Vedran napisao:

    Postovanje,
    Da li se moze stati na kraj manipulaciji i krsenju zakona od strane velikih lanaca trgovina, u ovom slucaju radi se o Plodinama, konstantno se u njihovim reklamama pojavljuju povoljne akcije odredenih artikala, kao sto je nedavno bilo kuhalo za vodu, ovaj tjedan je to pametni sat itd. Ali na prvi dan akcije tih artikala u njihovim ducanima jednostavno nema uz objasnjenje njihovih djelatnika da ti artikli nikad nisu ni dosli kod njih, dakle ocito navlacanje potrosaca ne bi li oni dosli u njihove ducane zahvaljujuci toj prevari, to je krsenje zakona i za to su predvidene velike novcane kazne, namece se pitanje kako tome stati na kraj, kome se obratiti i zasto do sada nitko na to nije reagirao jer se to desava konstantno godinama

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani g. Vedrane,
      svakako treba zatražiti objašnjenje od trgovca zašto pojedinih proizvoda nije bilo u trgovinama, a akcija je počela. Mišljenja smo da opravdanja nema jer katalozi se tiskaju vjerojatno i tjedan dana ranije i sve se može pripremiti.
      Budete li nezadovoljni odgovorom napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29.
      Tajnik Tomislav Lončar

  6. Marin napisao:

    Postovanje!!

    Prosle godine u ovo vrijeme sam se dogovorio sa stolarom za jedna vrata i jedan prozor koji su trebali biti gotovi do Bozica 2019…nakon niza poziva odlazaka do doticnog majstora usljedio je isti niz lazi i obecanja kako ce bit gotovo u s tu o kracem roku….. Sada se priblizavamo Bozicu 2020 ali mojih vrata i prozora nema.
    Uplaceno mu je pola dogovorenog iznosa koje bi on sada vratio ali mene ne zanimaju novci nego da mi odradi sta je dogovoreno.
    Moze kakav savjet kome se mozda obratit i koji bi bio prvi korak da pokrenem situaciju sa rijeci na papir.!!!
    Hvala

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovani
      svakako bi bilo dobro napisati jedan prigovor stolaru i zatražiti završetak posla. Nažalost malo ste predugo čekali.
      Na Vaš prigovor mora odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom ili ga ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29.

      S poštovanjem
      tajnik HUZP-a

  7. Vinka napisao:

    Trebala sam putovati flix busom u petak, 25.9.2020. na relaciji Zagreb Rim. Linija je otkazana, ali mi to nitko mi nije javio. Slučajno sam saznala nekoliko dana prije predviđenog puta otvorivši aplikaciju. Budući da sam morala biti u subotu u Rimu, jedino što mi je preostalo jest kupiti avionsku kartu u zadnji čas i platiti ju nekoliko puta više od cijene autobusne karte. Premda iz flix busa tvrde da nisam ostavila svoj kontakt broj pri kupovini online karte, pa da mi zato nisu javili, ja tvrdim da su imali moju e-mail adresu na koju su mi ionako bili poslali online kartu pa su tako mogli i javiti da je put otkazan. Osim toga desetak dana prije puta sam im slala upite na facebook stranici kako bih saznala je li sve u redu s mojom linijom ali nitko nije odgovarao. A ne moram ni spominjati da sam dan prije puta dobila njihov e-mail podsjetnik za putovanje koje zapravo ne postoji jer je već bilo otkazano. Je li moguće da je moje jedino pravo povrat novca u iznosu kupljene karte!?

    • Tomislav Lončar napisao:

      Poštovana gđo Vinka
      svakako napišite jedan prigovor Flix busu na koji Vam moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača prijevoznika koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Ako ne dobijete odgovor povjerenstva ili s odgovorom budete nezadovoljni napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 u Zagrebu

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *